Logo

Kundeservice

Åbningstider

Mandag – fredag

10:00 – 15:00

Uden for åbningstid? Skriv en mail – vi svarer hurtigst muligt.

Adresse

Karlskogavej 5C

9200 Aalborg SV

Afhentning og besøg aftales på forhånd med kundeservice eller din salgsrepræsentant.

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Få hurtigt svar på levering, betaling, retur og support– uden at skulle skrive eller ringe.

Levering & retur

Vi sender dag-til-dag med GLS. Bestiller du på hverdage før ca. kl. 14.30, kan du som udgangspunkt forvente levering næste hverdag.
Vi arbejder med skarpe produktpriser og lave fragtpriser i stedet for “gratis fragt”. Aktuelle fragtpriser ser du altid i checkout.
Retur oprettes via vores returportal. Her vælger du produkter, antal og årsag – og får returlabel til hver pakke.
Ja, levering til pakkeshop om lørdagen er mulig. Vælg en pakkeshop, hvis du bestiller fredag og skal bruge ordren lørdag.

Betaling & faktura

Vi tilbyder følgende betalingsmetoder: Betalingskort (Visa, Mastercard), MobilePay, ApplePay. Samt ViaBill og Anyday som afbetalingsmuligheder.
Beløbet reserveres ved køb og trækkes først, når ordren er pakket og afsendt fra vores lager.
Ja, du modtager faktura på mail, når ordren er gennemført. Mangler du den, skriver du blot til kundeservice, så sender vi den igen.

Ordre & support

Kontakt os hurtigst muligt med ordrenummer. Vi kan ændre eller annullere, så længe ordren ikke er pakket og klar til afsendelse.
Tjek først spam/uønsket mail. Ofte skyldes det tastefejl i mailadressen – kontakt os, så tjekker vi op og gensender ordrebekræftelsen.
Skriv eller ring til kundeservice med ordrenummer og gerne fotos. Vi sørger for hurtig afhjælpning, ombytning eller kreditnota.
Afhentning kan normalt aftales på vores adresse via kundeservice eller din sælger. Aftal tid på forhånd, så vi har din ordre klar.